Tuesday 10 August 2010

hye!! :)

 Tahun ini banyak kelainan dari tahun2 yang lain aku rasa..hati rasa 'happy' je..awal hari bersahur aku dapat panggilan dari pami..ingatkn siapa..belum jawab da senyum dulu..ehee..tahun ni cam meriah je nak sambut ..mungkin dapat 'anak baru' kot.haha...tapi rasa memang meriah la nanti tu..sebab ramai kawan2 anak2 datang...jadi tukang masak la aku lagi jawabnya nanti..tapi tak mengapa janji hati senang..sebelum itu,aku mengharapkan ramadhan kali ini akan memberi kemaknaan buat aku..semuga Dia terima aku sebagai hamba ..kerana aku tak pasti adakah puasa tahun hadapan aku akan ketemu lagi..atau adakah aku akan sempat menghabiskan hari2 untuk berpuasa pada kali ini..aku hanya di beri pinjam 'nadi' tapi tak tahu sampai bila..dari itu aku mohon padaNya muga aku diterima..dan aku mengharapkan tahun ini akan memberi satu kebahagiaan hati buat aku..               


AKU
sebelas.lapan.duakosongsatukosong = satu ramadhan.satuempattigasatu hijrah.

No comments:

Post a Comment