Wednesday 4 August 2010

AKU ;)

Aku di lahirkan pada 2.9.1966...mak kata pada hari khamis..aku berlima saudara..aku anak yang ke tiga..aku lasak macam budak lelaki.suka mandi sungai.pantang je air laut penuh.mesti nak mandi;kecik-kecik dulu kulit aku hitam sebab suka mandi sungai..yelah mak ayah kerja,tak ada siapa yang nak marah..dulu-dulu kaum hawa selamat walaupun bercampur kawan..aku suka merayau kat tanah tinggi.nanti aku main gelongsor..haha..suka makan buah kat semak-semak tu..orang cakap kalo burung boleh makan,maknanya kita boleh makan juga..aku pun makanlah..haha...aku masa kecik berani tau..masa umur 3tahun lebih cahaya malam terang tau..aku turun pungut buah berembang..haha.dengan seluar katok je aku turun malam-malam buta gitu..sampai ni aku ingat.mak punyalah marah..aku pernah nampak hantu busut.besar warna putih.mata dia besar.merah..masa tu abang yang nampak tapi nangis..aku dengar je terus turun tangga tengok benda tu..kena marah lagi..kecik-kecik dulu aku beranilah..dalam adik beradik aku paling bertuah sebab suka buat hal sendiri..hahah..itu ini semua sendiri..tak susahkan orang..yang orang marah kalo kita susahkan orang,kn!!sampai lah ni aku suka cari untuk sendiri..  :)

No comments:

Post a Comment